Sony A55 znowu w użyciu / Sony A55 once again in use

W tamtym roku miałem dużo okazji do fotografowania Sony A55, w sumie to zrobiłem nim całkiem niezły test i przekonał mnie ten aparat w wielu aspektach, oczywiście połączenie z kitowym obiektywem nie dawało satysfakcjonujących rezultatów, ale w połączeniu z SAL 50 mm 1.8 było naprawdę dobrze, oczywiście prócz tego miał wiele minusów, ale który aparat nie ma? No w sumie najczęściej w moich rękach jest Nikon D7000 ponieważ naprawdę to dobry aparat, i w przypadku portretów jest znakomitym i wystarczającym narzędziem (np. komfortowe używanie płytkiej głębi ostrości dzięki dużej liczbie punków AF). Spokojnie można było nim wykonać naprawdę dobry portret. W maju 2011 roku, kilka miesięcy po premierze A55 i obecności w sprzedaży wykonałem nim kolejną sesję - w sumie to ten aparat był w moim użytkowaniu prawie rok i naprawdę często po niego sięgałem... Przysłona jakiej używałem to przeważnie 2.8, iso 100, aparat ustawiony na priorytet przysłony. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie