Oddam książkę "Fotografuj sercem"

Dzisiaj postanowiłem, że oddam książkę której recenzję można przeczytać jeden post wcześniej. Myślę, że może się ona przydać wielu osobom - zwłaszcza tym którzy zaczynają przygodę z fotografią i chcieliby robić lepsze zdjęcia.

Kika informacji o tym kto otrzyma książkę i o zasadach w zabawie:
- książkę kupiłem, nie dostałem itd. w księgarni M**** zapłaciłem 54,90 zł.
- książkę wysyłam na własny koszt
- książkę otrzymuje osoba która spełni następujące warunki:
  • napisze komentarz pod tym wpisem podając imię, adres e-mail oraz umotywuje chęć otrzymania książki w ciekawy sposób
  • udostępni mój blog na swoim blogu lub w serwisie społecznościowym i poda link do tego udostępniania
  • doda blog do obserwowanych
  • książkę otrzyma osoba która spełni powyższe warunki i jej komentarz (umotywowanie chęci otrzymania książki) spodoba mi się najbardziej
Zwycięzcę wybiorę 6 kwietnia 2013 roku.






6 komentarzy:

  1. Sandra Król, email: shadowmaster1995@gmail.com
    Chciałabym otrzymać książkę, ponieważ wydaje mi się ona naprawdę ciekawa. Nie siedzę w fotografii zbyt długo i każda rada jest dla mnie bardzo cenna i ważna. Codziennie uczę się czegoś nowego i staram się być lepsza, a ta książka na pewno mi w tym pomoże. :)
    Udostępniłam Twojego bloga na mojej stronie na facebook'u : http://www.facebook.com/pages/Sandra-Kr%C3%B3l-fotografia/131220047056645?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  2. cute photos! great post!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja trafiam tu zupełnie przypadkiem i przejrzałam od razu kilka stron i wpisów... I zapytałam sama siebie: dlaczego by nie? Zajmuję się fotografią ślubną. Daje mi to ogromną radość i poczucie spełnienia. Nie dlatego, że jest to trend wśród fotografów, ale dlatego, że uwielbiam emocje. Że łapanie zakochanych spojrzeń pary jest dla mnie największym wyzwaniem. I kiedy czytam jak ważny jest sprzęt, jak ważne technikalia to wiem, że mimo wszystko najważniejsze jest serce. Bo fotografia ślubna jest fotografowana przede wszystkim sercem. Dlatego chcę wkładać jeszcze więcej serca w to, co robię, jeszcze więcej emocji. I dziś dzięki zwykłemu przypadkowi może być to możliwe. Może po przeczytaniu tej książki oddam nie tylko cudowne zdjęcia Parom, ale i swoje serce. :-)

    Kamila Mądrzyńska
    e-mail: kmadrzynska@wp.pl
    Dodałam blog do obserwowanych.
    Udostępnienie: http://kmadrzynska.blogspot.com/
    Na stronie mojego bloga dodałam obrazek z odnośnikiem do Twojego bloga. Po kliknięciu w "Portrecistę niekonwencjonalnego" przenosimy się do Twojego Królestwa fotografii. :)
    Pozdrawiam cieplusieńko.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj książka może być bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Cię serdecznie, bardzo mi miło i dziękuję za odwiedziny. Tak jak wspomniałeś- książka jest dokładnie dla mnie, zaczynam moją przygodę z fotografią, ale na dzień dzisiejszy już wiem, że bez niej- moje życie nie miałoby sensu. Każdy dzień z aparatem w dłoni dostarcza mi niesamowitej radości, robię zdjęcia, czytam, oglądam ciekawe blogi, zdjęcia- szukam własnego stylu w fotografii, ale przede wszystkim, mimo że nie jest to jeszcze technicznie tak dobre jakbym tego chciała- wkładam w to CAŁE SERCE! A technika, co czas, to ciągłe próby i poprawa swojego warsztatu. Od znajomych zawodowych fotografów wiem, że jeśli się to na w swoim sercu i oku-sukces w dobrych kadrach i satysfakcja jest tylko kwestią czasu- trzeba kochać ludzi, kochać to co się robi- a wtedy ujmujące kadry i emocje w nich zachowane same powstaną za naciśnięciem spustu migawki. Życzę Ci zawsze pięknego dnia, uśmiechu i dobrego światła! Będę tu do Ciebie zaglądać Magdalena Bednarz
    infobmspgotography@gmail.com
    udostępniam na moim fb https://www.facebook.com/madziarka.r ,dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie zdążyłam, ale pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie