Królowa Śniegu / The Snow Queen

Wielkimi krokami zbliża się wiosna, za oknem pięknie świeci słońce a niebo w końcu staje się niebieskie... Myśląc o wiośnie przypomniałem sobie o sesji którą wykonałem zaraz po nowym roku dlatego też postanowiłem właśnie dzisiaj umieścić ten wpis. Pomysł na sesję zdjęciową powstał podczas niedzielnego spaceru po lesie jeszcze w tamtym roku, akurat kilka dni wcześniej spadł świeży śnieg i pięknie pokrył drzewa tworząc niepowtarzalny klimat. Stwierdziłem, że muszę uwiecznić to miejsce w charakterystyczny dla mnie sposób.  Moim pomysłem na sesję było odgrzebanie wałkowanej już wiele razy i przerabianej przez wielu fotografów tematu Królowej Śniegu. Niestety dwa dni po olśnieniu nastąpiła odwilż i śnieg znikł. Dało mi to czas na poszukiwanie odpowiedniej modelki ponieważ nadchodziły święta i znalezienie kogoś przed świętami graniczyłoby z cudem. Nie trwało to długo a modelka pojawiła się sama...wystarczyło tylko czekać na śnieg, który nadszedł 9 stycznia... Myślę że warto dodać, że pierwsze zdjęcie zostało wyróżnione w serwisie fotomody.pl , korona i berło wykonane przez mnie z drutu w ciągu 15 minut i pomalowane srebrną farbą.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie