Twarda Ania, czy twarde światło? / Hard Anne, or hard light?

Jak zwykle uwielbiam zabawę z twardym światłem prosto z lampy studyjnej - proszę nie mylić z lampą błyskową, bo dla mnie to trochę inna różnica, czuje ją, i nie wiem... wolę światło twarde z typowej lampy studyjnej. Tym razem chciałem zobaczyć efekt końcowy mieszając błyskowe światło studyjne ze światłem zastanym. Dlatego też moje ustawienia były następujące: tryb manualny, f. 5,6, ISO 400, 1/80s, lampa studyjna ustawiona na 1.5 więc była w sumie kontrą dla światła zastanego ponieważ lampa znajdowała się po lewej stronie Ani, natomiast światło zastane padało po prawej stronie z dużego okna. Oczywiście lampa studyjna tylko z zamontowanym małym parem ustawiona na wprost modelki.
Pewnie wiele osób zastanawia się jak wykonać takie ciekawe tło? Dość prosto! Wystarczy gruby karton, taśma dwustronna  i biało czerwona taśma ostrzegawcza przyklejona do kartonu ową taśmą :) Ciekawy efekt gwarantowany za koszt może 10 zł...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie