Duch na zdjęciu, autentyk! / Ghost in the photo, the original!

Dzisiaj chciałbym Wam przedstawić bardzo intrygujące zdjęcie, a zarazem opowiedzieć pewną historię związaną z tym zdjęciem. Kilka lat temu zgłosiła się do mnie pewna starsza Pani w wieku około 80-90 lat. Przyniosła mi kilka starych podniszczonych fotografii które chciałaby poddać renowacji cyfrowej. Zdjęcia zeskanowałem w dużej rozdzielczości i zacząłem zajmować się każdym zdjęcie. Aż...na pewnym zdjęciu zauważyłem coś bardzo niezwykłego.


Patrząc na zdjęcie zapewne część osób od razu zobaczy postać - ducha którego głowa przypomina kształtem i wyglądem ludzką czaszkę. Poniżej przedstawiam zbliżenie dokładnie ukazujące postać. Widać po wzroście chłopców, że to prawdopodobnie chłopiec. 



Zdjęcie dopiero dzisiaj postanowiłem opublikować - cały ten czas przeleżało w szufladzie. Starszej Pani nic nie wspomniałem o moim odkryciu a zapewne ona nie wiedziała, że taka postać znajduje się na zdjęciu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie