Ania w wysokiej tonacji światła / Ania in hi-key light

Kolejny wpis z nową twarzą na moim blogu, czyli Anią. W związku z faktem, że uwielbiam wysoką tonację światła (hi-key) i białe tło postanowiłem przedstawić kolejną sesję która powstała troszkę wbrew zasadom hi-key. A mianowicie chodzi o samo światło i jego źródło, wiadomo w tym celu potrzeba źródła światła które w danym momencie odpowiednio "mocno" oświetli (nie przepali) obiekt oraz tło. Ja postanowiłem stworzyć efekt hi-key w prosty sposób, ustawiłem dwa źródła światła stałego w ogólnej mocy ok. 1200W (czyli bez polotu) w odleglości ok. 1 m od Ani, dodatkowo ustawiłem aparat na ISO 1600, korekcja ekspozycji +2 EV, tryb manulany f 5.6, 1/80s, a efekty można zobaczyć poniżej...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie