Wyzwanie z kompaktem - Jak fotografować cz.2

Wczorajszy wpis poświęcony był podstawowym zasadom związanym z perspektywą, zoomem i wykorzystaniem go do tworzenia portretów ludzi. Dzisiaj będzie o kreatywności. To ona sprawia, że niezależnie od tego czy masz przy sobie telefon komórkowy, kompakt czy lustrzankę możesz dostrzec wyjątkowe kadry. Jeżeli chcemy fotografować...musimy uwolnić naszą kreatywność i przestać patrzeć wg. jednej perspektywy. Szukajmy i wypatrujmy... życie przynosi nam codzienne setki możliwości fajnych kadrów... Dzisiejsze zdjęcie wykonane podczas spaceru z moją Córeczka i Żoną ok. godziny 16.30. Aparat  zgodnie z wyzwaniem kompakt Samsung ustawiony na krajobraz, zdjęcie z ręki, z małym kadrowaniem przy pomocy zoomu. Bez korekcji barwnej, wrzucone prosto z karty pamięci. Parametry ekspozycji? ISO 800, przysłona f/3.8


4 komentarze:

  1. Ja ostatnio uwielbiam fotografować odbicia w wodzie. Bardzo w takiej nauce patrzenia pomaga przeglądanie profili fotografów w internecie, chodzenie na warsztaty (są darmowe, czasem można wypatrzeć:) albo obserwowanie świata dookoła siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie znajdzie się materiał na ciekawe zdjęcie, dokładnie! :)

    Zapraszam do mnie, może też coś się spodoba

    http://przedsiebieprosto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Można zrobić świetne zdjęcie telefonem czy kompaktem a można zrobić beznadziejne sprzętem za kilkadziesiąt tysięcy, ale ludzie i tak powiedzą "z takim sprzętem jak ty masz to i ja bym był dobrym fotografem" ... a przecież nie o to tak na prawdę chodzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzięłam się ostatnio za fotografię i chyba nieźle mi wychodzi :P Masz racje- bez dobrego sprzętu też mogą powstać dobre zdjęcia :D

    wesmileforstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie