Nowy rok to wielkie zmiany

Ostatnio wiele rozmyślałem o wszystkich ważnych aspektach mojego życia. Postanowiłem dokonać wielu ciekawych zmian w moim życiu. Zmiany te dotyczą także i tego bloga. Wiem, że ostatnio częstotliwość wpisów spadła, ale po prostu opisywanie metod fotografowania lustrzanką stała się dla mnie trochę oklepana. W sumie... wielu fotografów prowadzi swoje blogi i wykorzystuje lustrzankę do tego celu. Dlatego postanowiłem to zmienić... postanowiłem podnieść rękawice i wstawiać wpisy robione kompaktem średniej klasy do 1000 zł. Jakim? Tego jeszcze nie wiem, ponieważ jestem na etapie poszukiwania takiej sztuki. Chciałbym podnieść rękawice i pokazać tym których nie stać na lustrzanki, że swoimi kompaktami też mogą tworzyć naprawdę fajne zdjęcia, pokazać swoją kreatywność i rozwijać swoje możliwości. Dlaczego kompakt, a nie np. hybryda? ponieważ to już pół drogi do lustrzanki, i nie każdego stać na wydatek ok. 2000 zł.

Więc zapraszam na nowego odmienionego bloga już w 2014 roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie