Zdradzę Tobie mój sekret... / I tell you my secret ...

Każdy fotograf ma swój wyjątkowy sekret...a przynajmniej powinien mieć jak postępować z Parą Młodą podczas pleneru ślubnego. Jak sprawić aby wyluzowali się i stali się prawdziwymi ludźmi z osobowością? Niestety trzeba dać coś od siebie... Najważniejsze to samemu być wyluzowanym, mieć głowę pełną pomysłów (lub udawać ;)) i po prostu mieć kontakt z Parą Młodą - tak bliski aby traktowali Ciebie jak osobę którą znają minimum 10 lat... Niestety czasami jest to bardzo trudne, a czasami niemal niemożliwe... Często na samym początku sesji mówię jedno zdanie które zmienia cała sesję: "jeżeli chcecie mieć naprawdę wspaniałe zdjęcia musicie także się postarać...ja wykonuję 50% pracy, reszta zależy od Was, ja mogę chwytać wyjątkowe momenty a Wy powinniście je tworzyć ze mną...muszę czuć magię, muszę czuć chemię...wtedy wszystko będzie dobrze". Oczywiście zastrzegam sobie prawo do tego tekstu i każde wykorzystanie jego powinno być opatrzone opłatą autorską ;) hehe, ale wystarczy opłata w postaci dobrego słowa o mnie  - lub chociaż myśli ;)


1 komentarz:

  1. dobry pomysł!:) Zresztą też porada dobra do każdej sesji, nie tylko ślubnej, gdzie obiektem zainteresowania jest człowiek:) Ja nadal uczę się kontaktu z modelem - bardzo ważnej sprawy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie