Nowy początek / New Beginning

W tamtym tygodniu zaczął się dla mnie sezon ślubny. Późno patrząc, że w tamtym roku mój pierwszy ślub był 1 stycznia, a sezon zakończyłem z ponad 40 ślubami w kalendarzu. W tym roku zmądrzałem, zrozumiałem że wiele projektów które chciałbym zrealizować uciekają mi ponieważ nie mam zwyczajnie na nie czasu. Poprzedni cały rok 2012 był dla mnie bardzo pracowity. Ogólnie wykonałem około 150 zleceń. Uważam, że troszkę za dużo. Dlatego ten rok postawiłem na rozwój moich projektów i wdrożenie trybu pracy jaki chciałbym, i o jakim marzę. Wiem, że czasami jest to trudne - wiadomo kwestie finansowe. Ale dążę do moich małych marzeń. I mam nadzieję, że się uda. Fajnie byłoby gdy ktoś trzymał za mnie kciuki :) A poniżej zdjęcie z pierwszej ślubnej sesji plenerowej oczywiście wykonanej w naturalnym świetle.  Pałac w Sławikowie - moje małe odkrycie na wspaniałe kadry :)




1 komentarz:

Zostaw ślad po sobie