Zmiany

Ostatnio rzadko pisałem, ale niestety sporo pracy i kończenie zleceń sprawiło, że nie miałem ochoty siedzieć przed komputerem całymi dniami... Czas ten także przeznaczyłem na pewne przemyślenia dotyczące mojej przyszłości - tego gdzie jestem a gdzie powinienem. To chyba zbliżająca się magiczna liczba moich 30 urodzin (no zostało jeszcze 3 miesiące ;)) skłoniła mnie do przemyśleń i zmian.

Co się zmieni lub zmieniło?
  1. Dzisiaj uruchomiłem butik w którym można kupić wydruki niektórych moich prac Link do sklepuOczywiście zapraszam do zakupu ;) Otwarcie sklepu jest efektem pewnych zmian które chciałbym wprowadzić w moim życiu, a także przygotowaniem do kolejnych etapów.
  2. Obecnie przymierzam się do zmiany miejsca zamieszkania, zastanawiam się nad przeprowadzką do innego kraju. Kraju który pozwoli mi rozwijać się, wieść stabilne i szczęśliwe życie ...
  3. Niecały miesiąc temu stworzyłem timelessmemories.biz, to też kolejny etap przygotowania się do zmian i przeprowadzki.
  4. Obecnie tylko fotografia jest moim źródłem utrzymania się - zastanawiam się czy jest to dobre rozwiązanie, i czy nie powinienem poszukać stałego stabilnego źródła dochodu - czy to pracy w moim zawodzie (jestem grafikiem komputerowym) czy też otworzenie nowej firmy, a fotografie traktować jako dodatkowe źródło utrzymania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie