International wedding photographer

I stało się...postanowiłem stworzyć nową markę która będzie reprezentowała mnie, a w sumie moje prace na rynku międzynarodowym...wynika to chyba trochę z mojej dojrzałości do tego kroku...i zrozumienia, że na rynku lokalnym nie do końca potrafię wpasować się z tak specyficzną fotografią. Oczywiście serdecznie dziękuje tym klientom którzy mnie skłonili do tego - zwłaszcza tym z Gliwic, Katowic że moja prawdziwa przygoda zacznie się w momencie kiedy przestanę liczyć na rynek lokalny (czyt. 10-20 km. od mnie) a zacznę myśleć szerzej... Bardzo dużo podróżuję i odległości nie mają dla mnie znaczenia ponieważ jestem do nich przyzwyczajony, dlatego też powstała www.timelessmemories.biz na którą serdecznie zapraszam oraz do polubienia nowego fanpage https://www.facebook.com/yourtimelessmemories , chętnie usłyszę konstruktywne komentarze na temat strony.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie