Rozstrzygnięcie rozdania książki "Fotografuj sercem"

Nadszedł dzień, w którym wybiorę osobę której oddam książkę "Fotografuj sercem". Niestety, ale nie potrafiłem zdecydować się komu ją oddam - chciałbym każdemu podarować jakąś książkę, ale niestety finanse na to nie pozwalają a sponsora z wydawnictwa nie ma ;) . O wyborze osoby zadecydował los...zrobiłem karteczki, zamieszałem i wybrałem... mam nadzieję, że to sprawiedliwy wybór i nikogo tym nie urażę ;)

Książkę otrzymuje Sandra Król. Gratuluję! I proszę o kontakt w celu przekazania książki.

Serdecznie dziękuję także pozostałym uczestniczkom w zabawie, niedługo postaram się zorganizować kolejne rozdanie. Może książka, może jakieś akcesoria fotograficzne.

1 komentarz:

  1. Dziękuję bardzo! Niezmiernie się cieszę z wygranej. Na pewno książka bardzo mi pomoże. :)
    W celu omówienia dalszego postępowania, proszę pisać na mojego mejla : shadowmaster1995@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie